19 دی: مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در ۱۰ نقطه شهر نماد‌های حرکات غرورآمیز جبهه مقاومت فلسطین به اهتزاز در می‌آید.
به گزارش شهرداری قم، مهدی کلانترزاده،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در حاشیه اهتزاز پرچم کشور فلسطین در یکی از برج‌های مستقر در شهرداری قم در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به آیات قرآن و روایات درباره از بین رفتن باطل اظهار داشت: امامین انقلاب و رهبر معظم انقلاب بار‌ها در فرمایشات از نابودپذیر و محو از روزگار شدن اسرائیل تأکید داشتند که امیدواریم با حرکت این روز‌های جبهه مقاومت، این رژیم جعلی و غاصب هرچه سریع‌تر از صحنه دنیا حذف شود.
او با بیان اینکه جبهه مقاومت این روز‌ها دست در دست یکدیگر و با پشتوانه الهی در حال پیشروی و رژیم غاصب صهیونیست نیز در آستانه نابودی است، ابراز کرد: قم پایتخت جهان تشیع و شهری بین‌المللی است که هر اقدامی در این شهر ابعاد بین‌المللی پیدا می‌کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: شهرداری وظیفه ساماندهی محیط‌های شهری را داشته که در این راستا در یکی از مناسبت‌ترین مکان‌ها، پرچم کشور دوست‌داشتنی فلسطین به اهتزاز در آمده تا نشان‌دهنده همراهمی و همدردی با این کشور قهرمان است.
کلانترزاده خاطرنشان کرد: در ۱۰ نقطه شهر نماد‌های حرکات غرورآمیز جبهه مقاومت به اهتزاز و اکران خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :