19 دی: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم گفت: احداث مسیر‌های دسترسی تقاطع مدافعان سلامت با توجه به دشواری کار در دامنه کوه تا دهه فجر امسال تکمیل خواهد شد.
علیرضا رشیدی‌نژاد، مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح محور آیت‌الله بروجردی و مسیر دسترسی شهرک قدس قم اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز عملیات عمرانی بلوار آیت‌الله بروجردی که خیابان جمهوری را به منطقه پردیسان متصل می‌کرد، احداث این تقاطع در دستور کار قرار گرفت. 
او افزود: در محدوده زمانی افتتاح پروژه بلوار مرجعیت، سازه اصلی تقاطع شهدای سلامت و سه مسیر دسترسی ایجاد شد. 
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم با اشاره به آغاز عملیات عمرانی پروژه چهارمین مسیر دسترسی تقاطع غیرهمسطح شهدای سلامت از شهریورماه سال گذشته، خاطرنشان کرد: این تقاطع در حال حاضر ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 
رشیدی‌نژاد اضافه کرد: تقاطع مدافعان سلامت با توجه به دشواری کار و جابه‌جایی قطعات سنگین صخره‌کوه اندکی دچار تأخیر شده است. 
او با اشاره به اینکه این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: هدف از اجرای این تقاطع کاهش بار ترافیک مناطق مرکزی شهر است که با اجرای این پروژه دسترسی‌ها به سمت مسجد مقدس جمکران و بیمارستان نور کامل می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :