19 دی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه ای اعلام کرد: فردا بعد از اقامه نماز جمعه، راهپیمایی در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و محکومیت جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می شود.
در این اطلاعیه آمده است: روز جمعه ۲۱ مهرماه بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه، راهپیمایی سراسری در حمایت از حماسه طوفان الاقصی و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت و اعلام انزجار از جنایت های رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی، در قم نیز برگزار می شود.
اطلاعیه ادامه یافته است: مسیر راهپیمایی در شهر مقدس قم، میعادگاه نماز جمعه (مصلی قدس) به طرف چهارراه شهدا است.
عملیات طوفان الاقصی در حالی امروز پنجشنبه وارد ششمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی به دلیل استیصال در رویارویی با مقاومت فلسطین اقدامات جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن خانه های مسکونی، مراکز درمانی و زیربنایی غزه را شدت بسیار داده و دلیل آن واهمه باز شدن درهای جهنم به روی صهیونیست ها از دیگر جبهه ها می باشد.
بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی در حمله همه جانبه رژیم صهیونیستی و بمباران های هدفمند به یک هزار و ۲۰۰ فلسطینی و تعداد مجروحان نیز به حدود پنج هزار و ۶۰۰ نفر رسیده است که اکثر آنها کودک و زن هستند.
منابع صهیونیستی نیز شمار تلفات اسراییلی ها در عملیات طوفان الاقصی را یک هزار و ۲۰۰ اسرائیلی اعلام کرده اند.

  • نویسنده :
  • منبع :