وزارت بهداشت در غزه سه‌شنبه شب اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد.
وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طبق برآوردهای اولیه، ۵۰۰ نفر از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه به شهادت رسیدند.
همزمان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که ۶ فلسطینی به دنبال بمباران مدرسه این سازمان در اردوگاه آوارگان المغازی در غزه به شهادت رسیدند.
فلسطینیان از شدت بمباران‌ها و بی‌خانمان شدن به مدارس سازمان ملل در نوار غزه پناه آورده‌اند، اما این مدارس هم به وسیله رژیم صهیونیستی بمباران می‌شوند.

به دنبال کشتار بیش از پانصد شهروند فلسطینی در بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی، تشکیلات خودگردان سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شامگاه امروز سه‌شنبه به خاطر بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه توسط صهیونیستها، سه روز عزای عمومی اعلام کرد. 

منابع خبری فلسطینی از فاجعه در یکی از بیمارستانهای غزه خبر دادند که به دنبال حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی رخ داده است. 

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از 500 نفر به شهادت رسیدند. 

القدره تأکید کرد که این اقدام، کشتار دسته جمعی است که در پی این حمله به بیمارستان صورت گرفته است.

برخی اخبار غیر رسمی از نوار غزه حاکی از آن است که تعداد شهدای بمباران بیمارستان المعمدانی در نوار غزه بیشتر از ۸۰۰ نفر بوده و به حدود ۱۰۰۰ نفر می‌رسد.



  • نویسنده :
  • منبع :