19 دی: هزاران تن از طلاب، روحانیان و مردم متدین و انقلابی قم روز چهارشنبه با برپایی دسته عزا جنایت اخیر صهیونیست ها در کشتار مردم غزه را محکوم کردند.
شماری از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم پیش از ظهر چهارشنبه در اقدامی خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا انزجار خود را نسبت به جنایت هولناک شامگاه سه شنبه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان غزه اعلام کنند.
اقشار مختلف مردم شهر مقدس قم با حرکت از خیابان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر دادند.
راهپیمایان در حالی که پرچم‌های فلسطین، ایران و حزب الله لبنان را با خود حمل می‌کردند از عملیات طوفان الاقصی رزمندگان جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.
مردم قم که دیشب نیز به صورت خودجوش به خیابان‌ها امده بودند و تاب تحمل مصیبت وارده به مردم مظلوم فلسطین را نداشتند، امروز هم حرکت خودجوش خود را به سمت حرم بانوی کرامت ادامه دادند تا در صحن امام رضا (ع) تجمع داشته باشند.
مردم همیشه در صحنه قم در حرم مطهر با سر دادن شعارهایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی خشم انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.
در بین راهپیمایان قمی تعدادی از طلاب و دانشجویان غیر ایرانی مقیم قم نیز حضور داشتند.
دروس حوزه‌های علمیه نیز امروز تعطیل اعلام شده بود و طلاب و روحانیون نیز در این تجمع اعتراضی حضور داشتند و برخی از طلاب جوان و بسیجیان با بر تن کردن کفن‌هایی که بر روی آن مرگ بر آمریکا نوشته بود در این اجتماع حاضر شده بوند.
شماری از راهپیمایان آمادگی خود را برای اعزام به فلسطین جهت یاری مردم مظلوم این کشور اعلام داشتند و چشمان بسیاری از بانوان حاضر در این تجمع از غم شهادت کودکان و زنان غزه اشک آلود بود.
تجمع رسمی مردم قم نیز عصر چهارشنبه و از ساعت ۱۶ در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز با صدور بیانیه ای از مردم قم براری حضور در این اجتماع دعوت کرد.
  • نویسنده :
  • منبع :