۱۹ دی: مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در بیانیه‌ای با محکوم کردن حمله موشکی صهیونیست‌ها به بیمارستان المعمدانی غزه تأکید کرد: پایان عمر این رژیم دست نشانده فرا رسیده است.
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در محکومیت حمله موشکی و عامدانه رژیم صهیونیستی کودک‌کش به «بیمارستان المعمدانی غزه» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«بِأَيِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ»

بار دیگر جنایتکاران صبرا و شتیلا که در ۷۰سال گذشته روی همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده‌اند، جنایت دلخراش و جگرسوز دیگری را رقم زدند و صدها زن و کودک بی‌گناه را با قساوتی تمام به خاک و خون کشیده و با این جنایت بزرگ قرن، روح و روان جهانیان را جریحه‌دار و عزادار کردند.

حمله موشکی و عامدانه به بیمارستان المعمدانی غزه فاجعه‌ای به وسعت همه عالم است، که نشان می‌دهد دیگر هیچ جایی برای صهیونیست‌ها در منطقه وجود نداشته و پایان عمر این رژیم دست نشانده فرا رسیده است.

امروز بی‌تردید هیچ راهی جز ریشه‌کن کردن این غده سرطانی و محو شدن آن از روی زمین باقی نمانده است. حامیان این دیو سیرتانِ بشرنما و در رأس آنها آمریکای جهانخوار باید بدانند که صبر مسلمانان و آزادگان جهان دیگر لبریز شده است و آتش خشم ناشی از این جنایت دامن آنها را نیز فرا خواهد گرفت و درس عبرتی به آنها خواهد داد که این چنین سرنوشت خود را با جنایت‌پیشگان گره نزنند.

هم زمانی سفر بایدن به سرزمین اشغالی با این جنایت، حکایت از نقش بی‌بدیل آمریکا در رقم خوردن و استمرار این جنایت‌ها در منطقه دارد.

مجمع هماهنگی پیروان امام رهبری استان قم ضمن عرض تسلیت این فاجعه دردناک به محضر مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و ملت مظلوم فلسطین و همه مسلمان و آزادگان جهان، امیدوار است این جنایت باعث بیدار شدن انسان‌های خواب آلوده‌ای باشد که از شیشه عینک رسانه‌های صهیونیستی به ماهیّت این رژیم جانی می‌نگرند؛ هرچند کسانی که خود را به خواب زده‌اند، فقط با دستور از خواب بیدار می‌شوند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۲۶مهر۱۴۰۲
  • نویسنده :
  • منبع :