19 دی: وزیر اطلاعات گفت: استانداردهای متفاوت سازمان ملل و عملکرد شورای امنیت تنها در راستای تامین منافع کشورهای استکباری است.
سیداسماعیل خطیب شامگاه پنجشنبه در شورای تامین استان لرستان اظهار کرد: با وجود جنایات رژیم صهیونیستی، از شورای امنیت پرادعا برای حمایت مظلومان کاری ساخته نیست و فقط در جهت اهداف قدرت و خواست‌های ظالمانه و استعماری آمریکا فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را از هم پاشید، افزود: رژیم صهیونیستی عملیاتی همچون طوفان‌الاقصی را تاکنون به خود ندیده بود و اقدام فاجعه‌آمیز اشغالگران به‌ عنوان یک خیانت علیه بشریت در تاریخ ثبت می شود.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: رژیم صهیونیستی روندی که برای ارتباطات و تعاملات با کشورهای مسلمان در پیش گرفته بود با شکستی ترمیم‌ناپذیر روبه‌رو شد و به‌ شکل عادی و مناسب خود باز نمی‌گردد.
خطیب اظهار کرد: با اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی شاهد تغییر افکار عمومی به نفع فلسطین هستیم، رییس‌جمهور آمریکا در کشور جنایتکار اسرائیل حضور پیدا می‌کند و پا بر همه خون‌های مظلوم می‌گذارد.
وی در ادامه با اشاره به تلاش‌ دولت سیزدهم برای رفع مشکلات کشور، تصریح کرد: دولت به دنبال رشد تولید و اقتصاد، کاهش نرخ بیکاری و ایجاد زمینه‌ هر چه بیشتر و بهتر برای گسترش فعالیت های اقتصادی است.

  • نویسنده :
  • منبع :