19 دی: همایش خروش عظیم جوانان مقاومت سراسر ایران و ۱۰۰ملیت جهان شامگاه پنجشنبه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قم برگزار شد.
این همایش با حضور هزاران نفر از جوانان جهت اعلام آمادگی برای انتقام سخت از اسرائیل از سوی جبهه جهانی شباب المقاومه با همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) ترتیب یافت.
شرکت کنندگان در این همایش با سر دادن شعارهای حرف قم یک کلام انتقام والسلام، الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و هیهات منه الذله جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.
سخنرانی چند نفر از نمایندگان کشورهای اسلامی و مداحی حماسی مداحان اهل بیت(ع) از دیگر برنامه های این همایش بود که طی آن شرکت کنندگان در سوگ شهادت کودکان، زنان و دیگر شهدای غزه گریسته و بر سر و سینه زدند.
در این همایش پیام علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری قرائت شد که در آن تاکید شده بود فلسطینیان پرچمدار اسلام در برابر صهیونیست ها هستند و عاشقانه برای دفاع از اسلام و مرزهای خود جان و مال و فرزندان خود را برابر کسانی که به هیچ آیین الهی معتقد نیستند گذاشته اند و صهیونیست ها بی رحمانه مردم غزه را به قتل می رسانند و سردمداران بی رحم جهان نیز هر روز اسلحه های مخوف بیشتری در اختیار رژیم کودک کش صهیونیستی می گذارند.
وی تاکید کرده است: تظاهرات مسلمانان و مردم آزاده جهان سیلی خواهد شد که اسرائیل در آن غرق خواهد شد و به صهیونیست ها می گوییم از سرنوشت ظالمان تاریخ درس بگیرند و مسلمانان همیشه از روش ذلت بار برخی حکام خود تبعیت نخواهند کرد.
ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران در این همایش در سخنانی گفت: آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی با اعمال خود در برابر اسلام ایستاده اند و اقدام به قتل و کودک کشی در غزه می کنند.
وی بیان کرد: غزه در دفاع ثابت قدم خواهد ماند و اسرائیل دوران زوال خود را می گذراند و دشمنی های آن رژیم معجول و غده سرطانی علیه ارض مقدس فلسطین با حمایت های آمریکاست.
وی گفت: در سال های اخیر هزاران نفر از مردم غزه به دست صهیونیست ها به شهادت رسیده اند اما غزه هنوز در تقابل با دشمنان همدل و یکصداست و مردم غزه در حالی مقاومت می کنند که در محاصره هستند و آمریکا و صهیونیست ها با همه توان خود برای مقابله با مردم غزه گام برداشته اند.
ابوشریف افزود: آمریکا، فرانسه و آلمان حامیان رژیم صهیونیستی هستند و در جنایت های این رژیم شریک می باشند و این در حالی است که قدس برای همه مسلمانان است و باید برای آزادی آن تلاش کرد.
وی ابراز داشت: از جمهوری اسلامی و رهبر این کشور تقدیر می کنیم که به همراه مردم عزیز ایران همیشه پشتیبان و حامی ملت مظلوم فلسطین بوده اند.
خالد قدومی نماینده حماس در کشور ایران نیز طی سخنانی در این همایش گفت: امروز در غزه کودکان را می کشند و غزه کربلای امروز جهان است و با قلبی محزون می گوییم امروز در غزه کربلای قرن بیست و یکم میلادی با حمایت بایدن و استکبارگران توسط صهیونیست ها جنایت های متعدد انجام می گیرد.
وی بیان کرد: مسلمانان اهل تشیع و ملت حسینی اجازه به صهیونیست ها نمی دهند که خیبر دیگری در فلسطین ایجاد شود و صهیونیست های غاصب شاهد انتقام حماس خواهند بود و این انتقام ، انتقامی بزرگ است.
وی ابراز داشت: کودکان معصوم فلسطینی در بیمارستان و پناهگاه بودند ، روسای جمهور آمریکا و فرانسه آیا این کشتار و نسل کشی را نمی بینند و ۷۵ سال این جنایت ها را مشاهده نمی کنند، طوفان الاقصی آمده است و تا نابودی اسرائیل و آزادی کل فلسطین پیش می رود.
قدومی ابراز داشت: برادران و خواهران ایرانی اگر شهید سلیمانی بین ما حاضر بود چه واکنشی نشان می داد؟ عاشقان مبارزه با اسرائیل مردم ایران هستند و باید با صدای بلند برای انتقام بزرگ شعار هیهات منه الذله را سر دهند.
وی افزود: اسرائیل و بایدن باید بدانند مردم غزه از کل اسرائیلی ها انتقام خواهند گرفت و خدا می داند طوفان الاقصی به عمر منحوس اسرائیل خاتمه خواهد داد.
شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین نیز از مهمانان ویژه این همایش بود.
نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.
رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.
جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد سیزدهمین روز خود شده که سه‌شنبه شب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.
دراین جنایت هولناک نزذیک به یک‌هزار فلسطینی به شهادت رسیدند.
شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده‌است.
  • نویسنده :
  • منبع :