19 دی: معاون امور جوانان اداره‌کل‌ ورزش‌ و جوانان‌ استان‌ قم گفت: اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت کشور از روز دوشنبه اول آبان ماه در قم آغاز به کار خواهد کرد.
روح‌الله‌مقدم در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: با عنایت به سفارش موکد مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ازدواج در بین جوانان و همچنین ماموریت ذاتی وزارت ورزش‌ و جوانان در حمایت از برنامه‌های ازدواج آسان جوانان، با اولویت انتخاب صحیح زوجین به همین منظور جهت تمرکز برنامه‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان مقرر است در روز دوشنبه اول آبان‌ماه ساعت ۱۹ اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت کشور در محل مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) واقع در بلوار ۱۵ خرداد افتتاح شود.
وی افزود: این قرارگاه با موضوع ترویج ازدواج آسان و به هنگام، ارائه مشاوره تخصصی برای جوانان و زوجین، اتاق عقد رایگان، برگزاری کارگاه‌های پیش، حین و بعد از ازدواج، حمایت از طرح‌های فرزندآوری، برگزاری رویداد های علمی و پژوهشی و سایر موارد مرتبط آغاز به کار خواهدکرد.
معاون امورجوانان‌اداره‌کل‌ورزش‌وجوانان‌استان‌قم ادامه داد: اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت در کشور با حمایت‌های مدیرکل‌محترم برنامه‌ریزی و توسعه‌اجتماعی وزارت‌ورزش‌وجوانان و مدیرکل‌محترم‌ورزش‌وجوانان‌استان‌قم افتتاح می‌شود.
وی افزود: همچنین اتاق‌عقد قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت کشور اولین اتاق‌عقدکشور در اماکن دولتی جهت تسهیل ازدواج جوانان است که به‌صورت رایگان خدمات عقد را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

  • نویسنده :
  • منبع :