19 دی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ملی رصد اشتغال، از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۵۹۹ فرصت شغلی مستقیم، پایدار و دارای بیمه در قم ایجاد شده‌است.
وحید وزیری راد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان داشت: در سال جاری روند ایجاد اشتغال در قم مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش می‌رود و اکنون از ۲۰ هزار و ۲۱۴ مورد تعهد استان برای ایجاد اشتغال تا پایان سال، ۱۰ هزار و ۵۹۹ فرصت شغلی یعنی بیش از ۵۲ درصد آن فراهم شده که نشان دهنده موفقیت اجرای این برنامه درقم است.
وی با اشاره به پایش مستمر وضعیت قم در سامانه ملی رصد اشتغال، افزود: به طور حتم با انجام اقدام‌های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال، شاهد تحقق کامل تعهد ایجاد اشتغال در قم خواهیم بود و این استان در سطح کشور رتبه بالایی کسب خواهد کرد.
وی با تاکید بر این که موارد شغلی ایجاد شده که در سامانه ثبت می‌شود حتما دارای بیمه هستند، ادامه داد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان می‌خواهیم هرچه سریع‌تر اطلاعات اشتغال ایجاد شده مجموعه خود را تکمیل کنند و در سامانه ملی رصد اشتغال به ثبت رسانند.
استفاده از نیروی انسانی کارآمد همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت واحدهای تولیدی مطرح بوده‌است و در همین رابطه اداره کل تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی قم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان موضوع مهم تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای تولیدی فعال استان را با جدیت دنبال می‌کند.

  • نویسنده :
  • منبع :