۱۹ دی: بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در استانه یوم الله ۱۳ آبان در بیانیه‌ای تأکید کرد: ۱۳ آبان روز فریاد «مرگ بر آمریکاست» شعاری استراتژیک که پایه و اساس گفتمان سلطه‌ستیزی و سلطه‌گریزی است.
بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی):
فاجعه‌آفرینی امروز صهیونیست‌ها در غزه به کمک و در واقع به دست آمریکایی‌ها انجام می‌شود.

 ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است؛ تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار از جمعی دانش‌آموزان تهرانی در۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از آن به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند و اما امسال این روز تاریخی به علت به خاک و خون کشیده شدن مردم  مظلوم غزه توسط صهیونیست‌ها، حال و هوای دیگری دارد.

صهیونیست‌ها این روزها در حال قتل دسته جمعی کودکان هستند. تصاویری که این روزها از مظلومیت کودکان فلسطینی منتشر می‌شود، در تاریخ جهان بی‌سابقه است. این لکه ننگ، از دامن غربی‌ها و هر دولتِ دیگری در هر کجای جهان که این صحنه‌ها را ببیند و دم برنیاورد هرگز پاک نخواهد شد. اسرائیل در حال تخریب یک سرزمین بی دفاع با حداکثر خشونت است و همه نیروی خود را به میدان آورده است تا مرزهای جنایت را به مرتبه‌ای که تاریخ به یاد نمی‌آورد، ارتقا دهد.

۱۳ آبان روز فریاد "مرگ بر آمریکاست"
شعاری استراتژیک که پایه و اساس گفتمان سلطه‌ستیزی و سلطه‌گریزی است که توسط مردم به ویژه جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی در جهان فراگیر شد تا خشم و انزجار ملت‌های دنیا از استثمار، استکبار و استبداد به منصه ظهور برسد.

 بی‌تردید اشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات‌نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در مقیاس تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده، بلکه آغاز تحول عمیقی بود که امروز طوفان‌الاقصی را رقم زد؛ طوفانی که همچون تسخیرلانه جاسوسی بار دیگر پوشالی بودن هیمنۀ استکبار را برای جهانیان به نمایش گذاشت.

به تعبیر رهبر معظم انقلاب، فاجعه‌آفرینی امروز صهیونیست‌ها در غزه به کمک و در واقع به دست آمریکایی‌ها انجام می شود.۱۳آبان امسال شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل در اعتراض به جنایت‌های آمریکا و اسرائیل بایستی رساتر از همیشه سرداده شود.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامیداشت مناسبت‌های این روز تاریخی، اطمینان دارد که مردم ظلم‌ستیز ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه قم با شرکت گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برگ زرین دیگری از کتاب مقاومت را در شهر کریمه اهل‌البیت(ع) به نمایش خواهند گذاشت. ان‌شاءالله

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۱۲ آبان ۱۴۰۲
  • نویسنده :
  • منبع :