یادداشت پایگاه خبری ۱۹ دی آنلاین با عنوان ««مرگ بر آمریکا» شعاری استراتژیک» به قلم محمود اکبری بدین شرح است:

 ۱۳ آبان  امسال  که یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که بعدها روز دانش‌آموز نام گرفت و در نهایت تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ که امام خمینی(ره) از این اتفاقات به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند؛ می باشد با به خاک وخون کشیدن شدن مردم غزه توسط صهیونیستها حال و هوای دیگری دارد
صهیونیست‌ها این روزها در حال قتل دسته جمعی کودکان و مردم هستند. تصاویری که این روزها از مظلومیت کودکان فلسطینی منتشر می‌شود در تاریخ جهان بی سابقه است. این لکه ننگ، از دامن غربی‌ها و هر دولتِ دیگری در هر کجای جهان که این صحنه‌ها را ببیند و دم بر نمیاورد هرگز پاک نخواهد شد. اسرائیل در حال تخریب یک سرزمین بی دفاع با حداکثر خشونت است و همه نیروی خود را به میدان آورده است تا مرزهای جنایت را به مرتبه‌ای که تاریخ به یاد نمی‌آورد، ارتقا بدهد.
رژیم صهیونیستی بر خلاف تمام اصول و قواعد بین‌المللی و بشری بصورت وحشیانه حملات گسترده هوایی را با استفاده از بمب‌های ممنوعه، سنگین و فسفری بر خانه و کاشانه مردم، بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و تمامی زیرساخت‌های حیاتی و غیرنظامی شهر غزه و حتی مراکز و اماکن مذهبی و آئینی شهر برای کشتار مردم مظلوم و بی‌گناه در دستور کار قرار داده است. متاسفانه نظام سلطه و استکبار که برای دفاع از حقوق بشر و حقوق حیوانات گوش عالم را کر کرده در مقابل این جنایت عظیم بشری لب نه تنها فرو بسته و نظاره‌گر است.بلکه برای جنایتکار سوت وکف هم می زند.
بی تردیداشغال لانه جاسوسی آمریکا در تهران و گروگانگیری جاسوسان دیپلمات نمای کاخ سفید، تنها یک حادثه سیاسی در مقیاس تعطیل شدن سفارتخانه یک کشور در کشور دیگر نبوده، بلکه آغاز تحول عمیقی بود که امروز طوفان الاقصی را رقم زد.طوفانی که همچون تسخیرلانه جاسوسی بار دیگر پوشالی بودن هیمنه پوشالی استکبار را برای جهانیان به نمایش گذاشت .
۱۳ آبان روز فریاد "مرگ بر آمریکا" شعاری استراتژیک که پایه و اساس گفتمان سلطه‌ستیزی و سلطه‌گریزی است که توسط مردم به ویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان ایرانی در جهان فراگیر شد تا خشم و انزجار ملت های دنیا از استثمار، استکبار و استبداد به منصه ظهور برسد. 13 آبان امسال  این شعار رساتر از همیشه در اهتراض به جنایت های آمریکا و اسرائیل سر داده خواهد شد.
  • نویسنده :
  • منبع :