19 دی: سخنگوی شورای ائتلاف با اشاره به اجتماع انتخاباتی مجمع بیداری نیروهای انقلاب(مبنا) گفت: برگزاری اجتماع‌های انتخاباتی توسط احزاب و گروه‌های عضو شورای ائتلاف که ممکن است در هر کدام از این اجتماع‌ها، از تعدادی سخنران هم دعوت صورت بگیرد، به معنی جدایی و افتراق میان اعضا نیست.
«امیرابراهیم رسولی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اجتماع انتخاباتی مجمع بیداری نیروهای انقلاب(مبنا) اظهار کرد: جمعیت‌ها، جبهه‌ها، احزاب و گروه‌های مختلفی عضو شورای ائتلاف هستند که هر کدام ممکن است همایشی در جهت افزایش مشارکت و گرم‌شدن فضای انتخابات، برگزار کنند. اجتماع مبنا هم چیزی غیر از این موضوع نبود.
وی افزود: برگزاری اجتماع‌های انتخاباتی توسط احزاب و گروه‌های عضو شورای ائتلاف که ممکن است در هر کدام از این اجتماع‌ها، از تعدادی سخنران هم دعوت صورت بگیرد، به معنی جدایی و افتراق میان اعضا نیست.
وی با اشاره به سخنرانان اجتماع انتخاباتی مبنا افزود: وقتی آقای قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، آقای حدادعادل به عنوان رئیس شورای ائتلاف، آقای محسن رضایی به عنوان دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و آقای حسینی به عنوان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در این اجتماع حضور یافتند یا سخنرانی کردند، این موضوع در نوع پیام وحدت‌بخش دارد و نشان می‌دهد که همه نیروهای انقلابی دارند تلاش می‌کنند تا تنور انتخابات‌، گرم شود.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این اجتماع که با نام مجمع بیداری نیروهای انقلاب بود، از همه‌ی اعضا و جریان‌های عضو شورای ائتلاف جهت حضور، دعوت به عمل آمده بود.

  • نویسنده :
  • منبع :