19 دی: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت طوفان الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین فروپاشی رژیم صهیونیستی با شرایط عادی ۸۰ کیلومتر و فاصله زمانی آن ۴۸ ساعت است.
سردار سرلشکر حسین سلامی عصر امروز (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) در تجمع حمایت از کودکان غزه در میدان انقلاب تهران اظهار کرد: امروز همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه، احساس عمیق، غیرت دینی و تعصب الهی برای حمایت از کودکان شریف‌ترین مردمان روی زمین یعنی فلسطین عزیز است.
وی افزود: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده تاریخ نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاس و بازتابی بود از جنایت‌ها و ظلم‌های ۱۰۰ ساله اخیر دولت‌های بریتانیا، فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ملتی که ۷۵ سال است که او را از سرزمین خود بیرون رانده‌اند.
سلامی اضافه کرد: مردم فلسطین را آواره کرده‌اند و عزت و آرامش و امنیت و پیشرفت را از آنان گرفته‌اند.
سردار سلامی در ادامه سخنرانی خود در این مراسم با اشاره به اینکه فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست‌های اسرائیل و آمریکا شوند، گفت: مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین از ۱۹۳۵ آغاز شد و تا امروز ادامه دارد و شهادت جزوی از زندگی مسلمانان فلسطین شده است.
وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی نهضت فلسطینی‌ها احیا شد، خاطرنشان کرد: تا آن زمان مسلمانان فلسطین با سنگ به جنگ رژیم صهیونیستی می‌رفتند اما بعد از انقلاب اسلامی نیروهایشان مسلح شدند و جنگ‌های ۳۳ روزه ۲۲ روزه ۵۱ روزه ۸ روزه و غیر شکل گرفت تا اینکه به طوفان الاقصی رسیدیم.
سردار سلامی با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی شکننده تمام امید، آرزو، آرامش و اقتدار رژیم صهیونیستی بود خاطرنشان کرد: این عملیات باطل کننده جادویی بود که صهیونیست‌ها از خود به جهان نشان داده بودند.
وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نشان داد که کمک‌های خارجی از آمریکا هم نمی‌توانند رژیم صهیونیستی را از خطر فروپاشی نجات دهد تصریح کرد: معمولاً وقتی آمریکا به داد صهیونیست‌ها می‌رسد که زمان دیر است و این بار هم همین اتفاق افتاد.
سردار سلامی افزود: طوفان الاقصی نشان داد فاصله جغرافیایی بین فروپاشی رژیم صهیونیستی با شرایط عادی ۸۰ کیلومتر و فاصله زمانی آن ۴۸ ساعت است.
وی همچنین گفت: در پی عملیات طوفان الاقصی غرب، آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و برخی دولت‌های منافق شکست اخلاقی عظیمی را در جهان تجربه کردند.
فرمانده کل سپاه پاسداران با یادآوری جنایت‌های صهیونیست‌ها از زمان اعلامیه بالفور تا قتل عام فلسطینیان در صبرا و شتیلا تاکید کرد: در این سال‌ها دولت‌های غربی از جمله آمریکا و انگلیس چهره عریان واقعی خود را نشان دادند اما هیچ کدام از اقدامات آنان نمی‌تواند جلوی فروپاشی رژیم صهیونیستی را بگیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: حتی به نظر می‌رسد پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره فروپاشی اسرائیل در ۲۵ سال، بسیار نزیک‌تر، فوری‌تر و در دسترس‌تر در حال فرا رسیدن است.
سلامی با اشاره به حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در حمله به غزه عنوان کرد: امروز جهان در برابر آمریکا متحد است و نفرت از آمریکا سراسر جهان را فرا گرفته و آمریکا از هر زمانی در جهان منزوی‌تر است که این یک شکست سیاسی برای آمریکا و ائتلاف به رهبری آنهاست که می‌خواهند به داد صهیونیست‌ها برسند.
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه گفت: وزیر خارجه آمریکا در سفر به کشورهای منطقه به بعضی از وزرای خارجه گفته بود که وقتی بعد از عملیات طوفان الاقصی به تل‌آویو رسیدیم اسرائیل در حقیقت فروپاشیده بود و گرد مرگ بر چهره مقامات صهیونیست دیده می‌شد. به همین دلیل آمریکا خودش فرماندهی جنگ را ابتدا از ترس در مصر و پس از آن در سرزمین‌های اشغالی در دست گرفت.
وی ادامه داد: این‌ها نشان می‌دهد که فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست. امروز آنها که در اغما فرو رفته‌اند و در اتاق مراقبت‌های ویژه آمریکا به سر می‌برند دیگر نمی‌توانند روی آرامش و امنیت را ببینند. از این به بعد، اضطراب جزء لاینفک صهیونیست‌ها خواهد بود و هرگز از میان آنها نخواهد رفت.
سلامی همچنین بیان کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروزی خود را با پیروزی بر کودکان و ونورادان تفسیر می‌کنند یعنی افتخار بزرگ‌ترین امپراطوری سیاسی و نظامی تاریخ، کشتن کودکان و نوزادان است که این بزرگ‌ترین خفت و ذلت برای آنهاست.
فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه تاکید کرد: اگر مرد هستند به ان که اتاق مراقبت‌های ویژه بیمارستان را به میدان جنگ بدل کنند، وارد میدان شوند و سینه به سینه رزمندگان فلسطینی بجنگند. آنها باید بدانند که مسلمانان انتقام خواهند گرفت و انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضاء ندارد و این یک داستان دامنه‌دار است.
وی با بیان اینکه حتی اقتصاد آمریکا تحت تاثیر این اتفاق، رو به افول خواهد بود، افزود: قطعا مسلمانان و حتی غیرمسلمانان کالاهای آمریکایی و اسرائیلی را تحریم خواهند کردو این ضربه بزرگی بر پیکر در حال سقوط آمریکا خواهد بود.
سلامی ورود اسرائیل به جنگ زمینی را اشتباه مهلک آنان دانست و گفت: در ابتدای حمله زمینی، چند روز طول کشید تا جوانان فلسطینی خود را با شرایط جدید وفق دهند و بعضی‌ها گمان بردند که شعله مقاومت کم‌فروغ شده اما جوانان فلسطینی به زیبایی قاعده این جنگ را آموختند و تا امروز بیش از ۲۸۰ دستگاه زرهی از ۱۶۰۰ دستگاه حمله‌کننده نابود شده است.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه امروز جنگ در غزه فرسایشی شده یادآور شد: جوانان فلسطینی یک جنگ نامرئی را آغاز کرده‌اند و تجربه نشان داده که پیروزی در جنگ با آنهایی است که دیده نمی‌شوند.صهیونیست‌ها حتی شب‌ها هم از سایه خود می‌ترسند و این داستان ادامه دارد و غزه در مسیر پیروزی است.
سلامی با یادآوری امتیازات مردم غزه در این جنگ بیان کرد: حماس و جهاد اسلامی در سرزمین‌های خود می‌جنگند و همیشه چنین جنگی در نهایت به نفع مدافعان است نه غاصبان. از طرفی جنگ بین مردم باایمان و سست‌عنصر بی‌ریشه همیشه به نفع مومنان است.
وی همچنین خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها فکر می‌کنند دیوارها و دژهای محکم آنها را از عذاب خدا نجات می‌دهد اما عذاب خداوند از جایی می‌رسد که هرگز محاسبه نمی‌کنند؛ همانطور که طوفان الاقصی از جایی آغاز شد که ندیدند و هنوز بسیاری از اسرار آن عملیات، ناگفته و ناشناخته است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد، اظهار کرد: فلسطینیان به تدریج غلبه خود را به دست خواهند آورد و حماس و جهاد اسلامی نابودشدنی نیستند. فلسطین امروز یک سرزمین نیست بلکه یک ملت وسعت‌یافته در قلب جهانیان است و آنچه در باتلاق غزه به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست، رژیم صهیونیستی خواهد بود.
وی در ادامه عنوان کرد: آرزوی قلبی همه ما پیروزی مردم فلسطین است اما من نه بر اساس احساس قلبی بلکه بر اساس واقعیات قابل محاسبه این را می‌گویم که برای آمریکا و اسرائیل هیچ عنصر پیروزی‌بخشی در نبرد غزه وجود ندارد اما برای فتح المبین فلسطینیان همه چیز آماده است.
سلامی با اشاره به حمایت مردم ایران از مردم فلسطین گفت: حمایت درخشان شما مردم که با قلب و ایمان خود به میدان آمدید عملی برای قدرت روحی مردم فلسطین است.
وی با تاکید بر اینکه نبرد هنوز خاتمه نیافته تصریح کرد: هر آنچه جهان اسلام در این نبرد باید انجام دهد را انجام خواهد داد. هنوز ظرفیت‌های عظیمی در این جنگ وجود دارد که به کار گرفته نشده است و مومنان و جوانان جهان اسلام به این دشمنان بی‌ریشه اجازه عرض اندام نخواهند داد.
  • نویسنده :
  • منبع :