19 دی: بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، امروز همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری رسمی از آن آغاز شد.
بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.
با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.
اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح فردا (۲۸ آبان) با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :