19 دی: دبیر کل جامعه‌ی اسلامی اصناف و بازار پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
«احمد کریمی اصفهانی» دبیرکل جامعه‌ی اسلامی اصناف و بازار پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.
در همین باره «قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران طی پیامی درگذشت کریمی اصفهانی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:
انا لله وانا الیه راجعون
با تاسف و تاثر فراوان اطلاع پیدا کردیم که دوست و همکار عزیزمان، خادم‌الحسین (ع) جناب آقای حاج احمد کریمی اصفهانی، دبیرکل محترم جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار و عضو هیات‌رئیسه و شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و از اعضای محترم شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دعوت حق را لبیک گفته و به رحمت ایزدی پیوسته‌اند. ایشان همانند یار سفر کرده‌اش شادروان دکتر «حسن غفوری‌فرد» از دبیران کل احزاب فعال کشور بودندکه قطعا یاد و خاطره‌اش در بین سیاسیون متدین کشور همیشه در اذهان خواهد ماند. 
«محمدرضا باهنر» رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در پیامی درگذشت کریمی اصفهانی را تسلیت گفت. 
بسمه تعالی
انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر درگذشت دوست قدیمی و برادر ارزشمند، مرحوم جناب حاج احمد کریمی اصفهانی سبب تأثر و تالم فراوان گردید. آن مرحوم همواره در ارادت به امامین انقلاب و تلاش برای خدمت صادقانه به اسلام زبانزد بود. به‌عنوان یک معتمد جلیل القدر در میان کسبه بازار شناخته می‌شد و بر همین اساس، پایه گذار و دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار بود. حضور مؤثر و دلسوزانه مرحوم کریمی اصفهانی در بزنگاه‌های سیاسی کشور و عضویت در شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در کنار مرحوم عسگراولادی چهره‌ای کارآزموده در حوزه سیاست از یک فعال حوزه اقتصادی ساخته بود. آن مرحوم که از خیرین خوشنام تهران نیز بود دلسوزانه در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با احدی سر تعارف نداشت.
اینجانب درگذشت یکی از یاران قدیمی انقلاب و چهره خدوم و بی ادعا را به محضر ملت شریف ایران بالاخص خانواده محترم ایشان و سایر دوستان و همکاران آن مرحوم در جبهه پیروان خط امام و رهبری تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران واسعه الهی را برای روح آن عزیز تازه درگذشته مسالت دارم.
  • نویسنده :
  • منبع :