19 دی: امام جمعه قم با اشاره به دستاوردهای عملیات طوفان الاقصی گفت : یکی از دستاوردهای بزرگ این نبرد تاریخی، تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه رژیم صهیونیستی است.
آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از بانوان محجبه که در عرصه ورزش افتخارآفرینی داشتند تشکر کردند و یک زن می تواند در عرصه ورزش هم قهرمان و مدال آور باشد و هم حجاب اسلامی را رعایت کند.
وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب از آن بانویی که با کودک خود روی سکو رفت تشکر کرد و این به معنای توجه به نفش مادری در خانواده است.
خطیب جمعه قم ابراز داشت: بانوانی که از سیره و روش حضرت زهرا (س) فاصله گرفتند و از مسیر آن حضرت دور ماندند باید، به این مسیر باز گردند.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: پدیده بسیج مستضعفین از بزرگترین و ماندگارترین یادگاران حضرت امام راحل است که بسیجیان در عشق به مردم و محرومان و خدمت مجاهدانه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی قابلیت جهانی شدن دارد افزود: امروز شاهد طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی هستیم که البته به ابعاد این عملیات آنچنان پرداخته نشده، اما از دستاوردهای این عملیات، بسیج امت ها در کشورهای مختلف علیه رژیم اشغالگر قدس بوده است.
امام جمعه قم بیان داشت: رزمندگان مقاومت باید مراقب باشند این توطئه گران در دوران آتش بس دست به ترور خواهند زد و آنان با اساس اسلام مخالف هستند.
وی در ادامه ابراز داشت: هفتم آذرماه روز نیروی دریایی ارتش است که رزمندگان و دریادلان در عملیات مروارید به پایانه های نفتی دشمن بعثی حمله کرده و مانع از صدور نفت از این کشور شدند که ضربه سختی به دشمن بود.
آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در ماه های آینده پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.
وی افزود: همه ارکان نظام اسلامی بر اساس آرای مردمی انتخاب می شوند و امام راحل همواره بر رای مردم تاکید داشته و آن را میزان دانستند.
آیت الله سعیدی گفت: مسوولان باید روحیه امید را در جامعه تزریق کنند و برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.
  • نویسنده :
  • منبع :