19 دی: مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: عملیات جست‌وجو تیم امداد و نجات برای جستجوی سه کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات ازنا به محض روشن شدن هوا ادامه پیدا خواهد کرد.
مهدی پازوکی در تشریح آخرین وضعیت کوهنوردان مفقودی در "سن‌بران" ازنا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون با توجه به تاریک شدن هوا عملیات جست‌وجو متوقف شده و تیم‌ها به پناهگاه بازگشته‌اند و تلاش‌ها برای برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات ازنا به محض روشن شدن هوا ادامه پیدا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: براساس این گزارش یک تیم ۹ نفره روز گذشته علی‌رغم هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان و شهرستان ازنا مبنی بر عدم صعود کوهنوردان و گردشگران به ارتفاعات، از دورود به ارتفاعات سن‌بران صعود می‌کنند که متاسفانه درگیر بهمن می‌شوند.
مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: این ۹ نفر از استان‌های همدان (۲ کوهنورد ملایری) ۷ نفر لرستانی (یک نفر بروجردی ۶ نفر دورودی) که ۴ نفر از آنها مصدوم می‌شوند و از طریق بالگرد به بیمارستان امام جعفرصادق الیگودرز منتقل می‌شوند و پنج نفر هم در زیر بهمن مفقود می‌شوند که البته با تلاش بسیار تاکنون اجساد دو کوهنورد پیدا شده و به بیمارستان منتقل شده است.

  • نویسنده :
  • منبع :