19 دی: معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ۸۸۷ نقطه پرحادثه در کشور وجود دارد که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت سیزدهم این نقاط ایمن سازی می‌شود.
داریوش امانی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌ جاده روستایی در استان مرکزی، افزود: ایمن سازی ۴۴۰ نقطه حادثه خیز امسال در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور قرار دارد که ۳۷ نقطه از مجموع این نقاط در استان مرکزی قرار دارد.
وی ادامه داد: ۴۵۰ هزار میلیارد ریال طرح در جاده‌های کشور در حال انجام است که اتمام این طرح‌ها در دستور کار قرار دارد.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: استان مرکزی در زمینه اجرای طرح‌های راهداری و ارزیابی مدیران جزو ۱۰ استان برتر کشور است.
امانی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با وجود مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای در تمام راه‌های کشور کارگاه‌های جاده‌ای فعال کرده و روزانه ۱۰ طرح آماده بهره‌برداری در کشور وجود دارد.
وی با یادآوری ساماندهی نیروهای انسانی گفت: مقرر شده بود وضعیت استخدامی نیروهای دستگاه‌های اجرایی مشخص شود که امید است این مشکل سال آینده برطرف شود.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: ۲۰ تا ۳۰ نفر از کارکنان سازمان راهداری کشور سالانه جان خود را از دست می‌دهند که معرفی آنان به عنوان شهید خدمت در دستور کار قرار دارد.
امانی گفت: ۱۰ هزار خدمت در جاده‌های کشور توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارایه می‌شود که بسیاری از این اقدامات پنهان است.

  • نویسنده :
  • منبع :