19 دی: فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری باند سارقان ۴۲ دستگاه ECU خودرو سرقتی در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر مختاری در گفت‌وگویی اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ECU خودرو در شهرقم و استانهای همجوارتوسط سارقان مشترک و شکایت مالباختگان به پلیس موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی و رصد هوشمندانه مسیر سارقان از شهر کاشان به قم را که با یک دستگاه خودروی مسروقه و جفت پلاک سرقتی در حال تردد بودند را شناسایی و مورد تعقیب قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: در نهایت خودروی موصوف در یکی از شهرستان استان تهران طی یک عملیات تعقیب و گریز متوقف شد.
وی بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
مختاری با اشاره به اینکه از این باند، تعداد ۴۲ دستگاه ECU سرقتی کشف شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.
کشف ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان قم هم‌چنین از کشف ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در پی توقیف سه دستگاه تانکر سوخت در محور سلفچگان خبر داد.
وی ظهارداشت: مأموران فرماندهی انتظامی بخش سلفچگان در پی کسب خبری مبنی بر تردد سه دستگاه تانکر حامل سوخت قاچاق در محور "سلفچگان" بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و با کنترل خودروهای عبوری، خودروهای موصوف را شناسایی و توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: در ادامه به دلیل عدم ارائه مدارک لازم از سوی رانندگان، کامیون ها برای بررسی بیشتر به یگان منتقل و در مجموع ۷۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

  • نویسنده :
  • منبع :