19 دی: آیین وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، علی آقاعبداللهی بعد از ظهر یکشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) در قم برگزار شد.
پیکر این شهید گرانقدر پس از طواف گرداگرد مضجع شریف و نورانی حرم کریمه اهل بیت‌(س) و ورود به شبستان امام خمینی‌(ره) مورد استقبال پرشور نمازگزاران قرار گرفت.
نماز بر پیکر مطهر شهید مدافع حرم توسط حجت‌الاسلام سید احمد مشرف مدیر مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) اقامه و سپس مراسم وداع با آن شهید گلگون کفن با حضور جمع زیادی از زائران و گروه‌های مختلف مردم قم برگزار شد.
سپس پیکر این شهید مدافع حرم در میان فریادهای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(س) عاشقان و دل‌سوختگان اهل بیت برای تشییع به شهر کهک انتقال پیدا کرد.
آیین تشییع پیکر این شهید مدافع حرم زینب ‌(س) عصر یکشنبه از مسیر گلزار شهیدان تا مسجد جامع این شهر برگزار و بعد از آن برای خاکسپاری به بهشت‌زهرا(س) تهران منتقل شد.
شهید علی آقاعبداللهی در دهم دی‌ماه ۱۳۶۹ در تهران متولد، و در سال ۹۱ پس از گذراندن یک دوره یک‌ساله در دانشگاه امام حسین(ع) در سپاه حفاظت انصارالمهدی‌(عج) مشغول به خدمت شد.
وی پس از ۲ سال پیگیری، سرانجام در بیست‌ودوم آذرماه سال ۱۳۹۴ رهسپار سوریه شد و ۳۱ روز پس از نخستین اعزام، در بیست‌وسوم دی‌ما همان سال به همراه هفت نفر دیگر از هم‌رزمان خود در منطقه خالدیه خانطومان سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
پیکرهای مطهر هشت نفر از شهیدان گرانقدر که به‌تازگی تفحص و شناسایی شده ، هشتم آذرماه وارد کشور شد.

  • نویسنده :
  • منبع :