19 دی: مدیرکل وزارت بهداشت غزه با اشاره به بحرانی بودن اوضاع بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه، از وجود ۱۰۸ شهید و دهها مجروح در این بیمارستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری شهاب، مدیرکل وزارت بهداشت در غزه در اظهاراتی گفت که ۱۰۸ شهید و ده‌ها مجروح در بیمارستان کمال عدوان وجود دارد.
وی گفت که برق بیمارستان کمال عدوان قطع شده و اکنون بیش از ۷ هزار آواره در داخل این بیمارستان هستند.
مدیرکل وزارت بهداشت غزه همچنین تاکید کرد که تنها چهار بیمارستان در شمال غزه فعال هستند و ۵۵ خودروی امدادی از خدمت خارج شدند.
وی ادامه داد: نگران این هستیم که کشتاری در داخل بیمارستان کمال عدوان همانند اتفاقات بیمارستان‌های شفا و اندونزی رخ دهد.
رژیم صهیونیستی صبح جمعه ۱۰ آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خانیونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرده و شمار تلفات با توجه به گستردگی حملات رو به افزایش است.
در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه، صبح امروز بیش از ۴۰ شهروند فلسطینی در بمباران منازل مسکونی به شهادت رسیدند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی در بمباران یک خانه در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، دستکم ۱۰ غیرنظامی را به شهادت رساندند.
یک منبع بیمارستانی نیز اعلام کرد که ۳۰ شهید و ده ها زخمی بمباران های رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان یونس منتقل شدند.
توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در حال گلوله باران مناطق شرقی اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه است.
بر اساس آخرین گزارش ها، تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.
  • نویسنده :
  • منبع :