19 دی: دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی گفت: جمهوری اسلامی هیچ مانعی برای حضور زنان و دختران در حکمرانی ندارد و پوشش مانعی برای فعالیت آنها در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
سکینه سادات پاد روز شنبه ( ۱۸ آذرماه) در دانشکده فنی و حرفه ای دکتر شریعتی در برنامه ای با عنوان بررسی نقش دانشجویان دختر در کشور و راهبرد حاکمیت در قبال آنان، گفت: کشور به موازات رشد علمی به حضور کارآمد شما دانشجویان نیاز دارد و رشته های مختلفی که در این دانشکده تدریس می شود، در نوع خود بسیار ارزنده و کارآمد است.
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی افزود: دانشجویان دختر می‌توانند حافظ میراث فرهنگی کشور باشند.
وی در ادامه دانشجو را نماد ظلم ستیزی دانست و عنوان کرد: دانشجویی که عدالت خواه واقعی است قطعا جنبش و خروش دارد و دوران دانشجویی دوران نشاط و شادابی است و می توان از تجربیات این دوران برای مسئولیت های خود در آینده استفاده کرد.
پاد با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند پررنگ ترین نقش را در جامعه امروز کشور ایفا کنند، اظهار داشت: همیشه جنبش دانشجویی پیشران رفع بسیاری از مسائل و مشکلات کشور بوده و همیشه دانشگاه و جنبش دانشجویی مسیرها را تعیین کرده است.
وی در ادامه گفت: نظام ایران، جمهوری بر پایه اسلام است. از طرفی بخشی از هویت جامعه ایرانی پوشش است ولی در اجتماع می بینیم که پوشش برخی از زنان و دختران از شرایط عرفی خارج شده است و به ناهنجاری تبدیل شده است‌.
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هیچ مانعی برای حضور زنان در حکمرانی کشور ندارد و پوشش چادر ایرانی، عربی یا مانتو و شلوار دلیل یا مانعی برای فعالیت زنان و دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.
پاد گفت: بنده به عنوان‌ وکیل، به تناسب بین جرم و مجازات تاکید دارم. چرا که در بین ۸۵ میلیون ایرانی، همه مذاهب و ادیان از جمله شیعه، سنی، زرتشتی، کلیمی و سایر ادیان حضور دارند و آیت الله رئیسی هم رئیس جمهور همه ۸۵ میلیون ایرانی هستند. 
  • نویسنده :
  • منبع :