19 دی: وزیر علوم شایعات مبنی بر تقلب در پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد را رد کرد و گفت: مدارک مقطع قبل تمام دانشجویان در زمان ثبت نام از سوی دانشگاه دریافت می شود و براساس گزارش رئیس دانشگاه آزاد هیچ مشکلی در پذیرش دانشجویان وجود نداشته است.
محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره شایعاتی مبنی بر تقلب در پذیرش دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد گفت: مدارک مقطع قبل تمام دانشجویان در زمان ثبت نام از سوی دانشگاه دریافت می شود و اینکه می‌گویند برخی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد مدرک کارشناسی ارشد ندارند، درست نیست.
وی با بیان اینکه مسؤولان دانشگاه آزاد در زمینه پذیرش دانشجو حساسیت خوبی به خرج می‌دهند، گفت: رئیس دانشگاه آزاد در گزارش خود اعلام کرد که این مشکل وجود نداشته است.
زلفی گل درباره حمایت‌های وزارت علوم از پژوهشگران دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: همه بخش‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری کشور در یک تیم هستیم و جدای از هم نیستیم، ما همه در یک تیم به نام آموزش عالی جمهوری اسلامی سعی می کنیم همکاری‌ها و هم‌افزایی‌هایی داشته باشیم که نتیجه آن باعث ارتقای علمی کشور شود، دانشگاه آزاد نیز سرمایه بزرگی برای کشور است و ما قدر آن را می دانیم، دلیلش هم این است که بخشی از بار آموزش عالی را بدون تحمیل هزینه به دولت به دوش می کشد.
 

  • نویسنده :
  • منبع :