19 دی: دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه تأکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای تجاوز اخیرش به غزه تاکنون، ۸۶ روزنامه نگار زن و مرد را به شهادت رسانده است.
به گزارش پایگاه فلسطین الیوم، دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه تأکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تحریف حقایق، جلوگیری از انتشار قرائت فلسطینی ها از حوادث و رسیدن اخبار جنگ به افکار عمومی منطقه و جهان و ارعاب روزنامه نگاران در صحنه جنگ و وادار کردن آنها به سکوت، از ابتدای تجاوز وحشیانه به نوار غزه تاکنون ۸۶ فلسطینی را به شهادت رسانده است. اما روزنامه نگاران فلسطینی با شجاعت و جرأت قهرمانانه به طور بی سابقه ای در زمینه رسوا کردن جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان، کودکان و زنان مشارکت داشته اند.
دفتر اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در چارچوب تلاش همیشگی اش برای مقابله با روزنامه نگاران فلسطینی در جریان جنگ اخیر، اقدام به بازداشت شش خبرنگار با هویت مشخص کرده است که این اقدام نقض آشکار و واضح کلیه قوانین و معاهدات بین المللی در زمینه اعطای مصونیت به روزنامه نگاران برای پوشش میدانی حوادث است.
دفتر اطلاع رسانی دولتی فلسطین در غزه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران فلسطینی اعم از ترور، بازداشت یا حمله به آنها توسط اشغالگران، از تمام سندیکاها، سازمان ها، مراکز رسانه ای و اطلاع رسانی و بین المللی و منطقه ای و عربی خواست جنایات رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران فلسطینی را محکوم نموده و این رژیم را برای آزادی خبرنگاران بازداشت شده که در زیر شکنجه های جسمی و روحی اشغالگران هستند تحت فشار قرار دهند.

  • نویسنده :
  • منبع :