19 دی: پیکر هفت شهید گمنام دفاع مقدس بعد از تشییع از حرم مطهر بانوی کرامت به سمت میدان جانبازان به صورت جداگانه در مناطق مختلف قم تشییع و در بوستان‌های حافظ، گل‌ها، شهریار، لاله و آذر و همچنین در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و شهرک شکوهیه به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع‌مقدس همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) از ساعت هشت صبح در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه(س) صحن امام رضا(ع) آغاز می‌شود و تا میدان جانبازان ادامه خواهد داشت.
مراسم تدفین ۵ شهید گمنام در همان روز یک‌شنبه ۲۶ آذر برگزار خواهد شد، که ۳ شهید گمنام، مهمان مردم نیروگاه خواهند بود.
مراسم تشییع یکی از شهدای گمنام از ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان توحید آغاز و به سمت میدان شهید امینی بیات ادامه خواهد داشت و پیکر آن شهید در «بوستان حافظ» تدفین خواهد شد.
مراسم تشییع یکی دیگر از شهدا ساعت ۱۰:۳۰ صبح از امامزاده سید معصوم(ع) به سمت شیخ آباد خیابان حکمت جنوبی انجام و پیکر آن شهید در بوستان گل‌ها تدفین خواهد شد.
مراسم تشییع یکی دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس ساعت ۱۴ از امامزاده ابراهیم(ع) به سمت خیابان کشاورز شمالی انجام و در بوستان شهریار تدفین خواهد شد.
پیکر یکی از شهدای گمنام ساعت 14 از یادمان شهید شهرک امام حسن(ع) به سمت میدان انصار و میدان آزادگان تشییع و در بوستان لاله مراسم تدفین انجام خواهد شد
مسجد خاتم الانبیاء پردیسان نیز بعد از نماز ظهر و عصر میزبان پیکر یکی از شهدا خواهد بود و پیکر آن شهید به سمت دانشگاه فنی و حرفه‌ای تشییع و در آنجا تدفین خواهد شد‌.
در روز سه شنبه ۲۸ آذر نیز از ساعت ۱۰ صبح پیکر مطهر یک شهید گمنام در شکوهیه تدفین خواهد شد.
در روز جمعه یکم دی‌ماه نیز از ساعت ۱۵ بعدازظهر مراسم تشییع یک پیکر مطهر شهید گمنام از امام‌زاده موسی مبرقع(ع) به سمت بوستان شهدای آذر برگزار و در آنجا تدفین خواهد شد.
  • نویسنده :
  • منبع :