19 دی: دفتر رسانه ای دولت غزه اعلام کرد که از ابتدای جنگ رژیم اسرائیل علیه ساکنان غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) تاکنون تعداد ۹۲ خبرنگارتوسط ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل به شهادت رسیدند.
به گزارش رسانه های فلسطین، دفتر رسانه ای دولت غزه در بیانیه ای افزود: ۲ خبرنگار به نام های «رامی بدیر» و «عاصم کمال موسی» طی دو روز گذشته در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند.
این بیانیه اضافه کرد: به این ترتیب تعداد خبرنگارانی که به دست ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جریان جنگ علیه ساکنان نوار غزه به شهادت رسیده اند به ۹۲ خبرنگار افزایش یافت.
دفتر رسانه ای دولت غزه ادامه داد: رژیم اشغالگر اسرائیل با ترور خبرنگاران تلاش می کند تا روایت فلسطینی ها از جنایات این رژیم ددمنش و حقیقت را پنهان کند اما در شکستن اراده مردم بزرگ فلسطین به شدت شکست خورده است.
پیشتر سازمان خبرنگاران بدون مرز اعلام کرده بود که نیروهای اشغالگر صهیونیست به‌طور عمدی شمار زیادی از روزنامه نگاران و خبرنگاران را هدف قرار داده‌اند که آمار شهدای رسانه از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) گذشته تاکنون، ۹۰ خبرنگار بوده است.

  • نویسنده :
  • منبع :