19 دی: عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفت: دولت اصلاحات لازم را در لایحه بودجه اعمال کرده و تلاش می‌شود کلیات به تصویب مجلس برسد تاو برنامه های مورد نظر برای سال آینده بر این اساس تدوین و اجرا شود.
علی بابایی کارنامی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص رد کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در صحن علنی مجلس گفت: کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مرحله اول نتوانست رای اکثریت نمایندگان را کسب کند و لایحه اصلاحیه در جلسه علنی امروز اعلام وصول شد و قرار است امروز در دستور کار صحن علنی قرار گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: مخالفت نمایندگان در کلیات بودجه در مورد تعیین تکلیف قطعی بار مالی حقوق بازنشستگان، ناترازی در تولید برق و ناترازی منابع پولی و بانکی مورد توجه دولت قرار گرفت و امید است که مجلس در چارچوب های عدالت اجتماعی و نظم بخشیدن به ساختارهای بودجه ای بتواند این بودجه را به تصویب برساند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه با بیان اینکه مجلس و دولت برای تصویب بودجه بر اساس تفاهم عمل می کنند،گفت: این اطمینان خاطر را به ملت شریف ایران می دهم که لایحه بودجه امروز در صحن علنی تصویب شود تا دولت بتواند برنامه های سال آینده خود را مطابق بودجه تدوین و عملیاتی کند.
نماینده مردم ساری اضافه کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطابق با سیاست‌های کلی و برنامه هفتم تدوین و تنظیم شده، اما نباید از اولین بودجه،برنامه هفتم، توقعاتی برای تمام سال‌های برنامه داشته باشیم.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: یکی از نقاط برجسته لایحه بودجه ۱۴۰۳ اهتمام دولت به کاهش کسری تراز عملیاتی و کاهش چشمگیر آن در بودجه است که البته این موضوع در بررسی بودجه به طور جد مد نظر نمایندگان نیز خواهد بود.
هفته گذشته کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در حالی در صحن علنی مجلس رد شد که کمیسیون تلفیق کلیات لایحه بودجه را تصویب کرده بود.
  • نویسنده :
  • منبع :