19 دی: استاندار قم گفت: هرگونه فروش زمین در محیط روستایی به افراد غیر ساکن، غیر قانونی است و مدیران مربوطه باید همه زمین های فروخته شده را پس بگیرند.
سید محمد آقامیری در شورای اداری شهرستان کهک گفت: در سفر اول به شهرستان کهک ۲۵ طرح به تصویب رسید که خوشبختانه با تلاش مدیران دستگاه ها، تمامی این مصوبات به مرحله اجرا رسید.
وی افزود: یکی از مهمترین طرح هایی که از همین امروز باید در این بخش آغاز و در نزدیک ترین زمان ممکن به اجرا برسد، اجرای طرح چهار بانده شدن و مجزا شدن جاده رفت و برگشت در تمام مسیر قم به کهک است.
وی با اشاره به وظیفه مندی همه دستگاه های مرتبط برای اجرای این طرح گفت: حتی یک نفر نیز نباید به دلیل دیرکرد در اجرای این طرح در این جاده به مشکل بیافتد و خدای نکرده جان خود را از دست بدهد و همه ما وظیفه داریم از جان مردم حفاظت کنیم.
آقامیری بیان کرد: هرگونه فروش زمین در محیط روستایی به افراد غیر ساکن، غیر قانونی است و مدیران مربوطه باید همه زمین های فروخته شده را پس بگیرند. فروش امتیازات زمین و فروش زمین های غیرقانونی نیست باید پس گرفته شود.
وی گفت: ایجاد یک مجتمع بزرگ فرهنگی اعم از کتابخانه، فرهنگسرا، سالن سینما و تئاتر و هنرهای مختلف در این شهرستان ضروری است زیرا محیط های فرهنگی در توسعه فرهنگی و ذهنیت فرهنگی جوانان منطقه و استان موثر است.
وی اظهار کرد: ایجاد مجتمع ورزشی از دیگر ملزومات این شهرستان است که مدیران باید در اسرع وقت زمینه ساخت مجموعه ورزشی همراه با یک استخر مجهز را در این شهرستان فراهم کنند. این مساله از مصوبات جدی این جلسه است.
استاندار قم بیان کرد: اجرای طرح های مختلف از جمله مساله آب و برق و مباحث فرهنگی و تفریحی وگردشگری از جمله مصوبات مهم این جلسه است.
وی گفت: مدیران بخش های مختلف باید در همین هفته حضور در روستاها را به شکل جدی پیگیری کنند. این حضور و احصا و رفع مشکلات، منجر به یک بسته نظام مسایل روستایی می شود که در سفرهای بعدی که در روستاها انجام می شود، مشکلات مردم در یک بازه زمانی مشخص رفع شده باشد.
  • نویسنده :
  • منبع :