19 دی: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سارقان مسلح در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: این افراد شرور در نقاط مختلف استان‌های کشور اقدام به سرقت منازل شهروندان می‌کردند.
سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: اعضای این باند علاوه بر سرقت‌های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، تصاویر­ مسلح به سلاح گرم خود را در فضای مجازی منتشر می‌کردند و باعث رعب و وحشت شهروندان می‌شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در ۳ ماهه اخیر با اقدامات اطلاعاتی شبانه روزی تعداد ۱۵ نفر از این اشرار را در عملیات‌های متعدد دستگیر کردند و در ادامه این دستگیری ها، مخفیگاه ۳ نفر دیگر از آنان را شناسایی­ کرده و در یک عملیات پلیسی با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شدند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه سلاح کلت کمری و ۲ قبضه کلاشینکف و همچنین تعداد ۴ خشاب و فشنگ‌های مربوطه کشف و ضبط شد.
سردار ولیپور گودرزی گفت: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شاکیان در اختیار اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

  • نویسنده :
  • منبع :