19 دی: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشته است.
محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اضافه شدن یک روز تعطیلی به تعطیلی روز جمعه گفت: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده ولی تصمیم گیری درباره آن هنوز به صحن مجلس نیامده است.
وی با تاکید بر اینکه دولت پیشنهادی برای تعطیلی شنبه‌ها نداشته است، افزود: پیشنهاد دولت همان تعطیلی است که از قبل برای پنجشنبه و جمعه مطرح بوده است.
حسینی با اشاره به بحث انتخابات و اینکه نمایندگان درگیر حوزه‌های انتخابیه هستند، گفت: امیدواریم پیشنهادات مانند سال‌های قبل نباشد زیرا گاهی اوقات چندین هزار پیشنهاد مطرح می‌شود که متاسفانه برخی از این پیشنهادات از ناحیه دستگاه‌های اجرایی مطرح می‌شود این پیشنهادات باعث می‌شود موارد اصلی که پیشنهادات مهمی دارد لابلای این پیشنهادات ناپدید شود و نادیده گرفته شود.
وی عنوان کرد: همانطور که رئیس مجلس شورای اسلامی نیز بارها تاکید کرده‌اند که اگر چندهزار پیشنهاد بخواهد در صحن مطرح شود زمان طولانی را به خود اختصاص می‌دهد امیدواریم نمایندگان مجلس نیز به این نکته دقت داشته باشند.
معاون پارلمانی مجلس افزود: بنابراین بهتر است نمایندگان به کار کارشناسی که دولت انجام داده اعتماد کنند تا این کار سریع‌تر انجام شود زیرا ما مرحله دوم هم داریم که این بخش دوم مربوط به جداول، هزینه‌ها و جزئیات بودجه است که باید فرصت و مجالی باشد که در مجلس تصویب شود.


  • نویسنده :
  • منبع :