19 دی: معاون مسکن شهری بنیاد مسکن قم گفت: تمام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن در این استان طی یک بازده زمانی ۲ساله تحویل متقاضیان می‌شود و هیچ پروژه‌ای از زمانبندی خود عقب نیست.
شهرام رضوان‌پور روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تاکنون هیچ پروژه و واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن قم احداث می‌شود عملیات عمرانی و تحویل کلید آن بیش از ۲ سال به طول نکشیده‌است.
وی اظهار داشت: برای تحویل پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن قم، برغم اینکه برخی از متقاضیان آورده خود را در زمان مشخص واریز نکرده‌باشند نیز بنیاد مسکن با تزریق مالی، مانع از توقف عملیات اجرایی شده تا کار طبق زمان‌بندی انجام شده در طول ۲۴ ماه تحویل متقاضیان گردد.
وی ادامه داد: با دستور استاندار و پیگیری مسوولان استانی،تمام هزینه‌های مربوط به احداث زیرساخت‌ها که طبق قانون اقدام ملی مسکن بر عهده متقاضیان بود، طبق قانون نهضت ملی مسکن محاسبه شده و هزینه‌ای از متقاضیان دریافت نخواهد شد.
رضوان‌پور اظهار داشت: طبق قانون اقدام ملی مسکن حدود پنج‌میلیون ریال به ازای هر مترمربع جهت احداث زیرساخت‌ها باید از متقاضیان دریافت می‌شود که با موافقت دولت، این هزینه‌ها توسط دولت تامین و پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به سایت ۱۷ هکتاری نهضت ملی مسکن، با بیان اینکه بخش زیادی از این طرح تا پایان سال تکمیل می‌شود، بیان داشت: پروژه‌های سایت ۱۷ هکتاری در زمان‌های مختلفی آغاز شده و تمام ۱۵ مجتمع‌ این سایت تا پایان بهار سال آینده تحویل متقاضیان می‌شود.

  • نویسنده :
  • منبع :