19 دی: رئیس جمهور بر تدوین سریع‌تر نظام عادلانه پرداخت بر مبنای همسان‌سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان و پرهیز از اعمال سلیقه تاکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح چهارشنبه هیات دولت با تاکید بر ضرورت تابعیت دستگاه‌های دولتی از نظام عادلانه پرداخت، تصریح کرد: این مساله جزو مطالبات به حق مردم، وعده‌های دولت و از اهم وظایف سازمان اداری و استخدامی کشور است.
رئیس‌جمهور، سازمان اداری و استخدامی را مکلف کرد که نظام حقوقی عادلانه را بدون در نظر گرفتن سلایق و نظرات مختلف و بر مبنای همسان‌سازی دستمزد خدمات و مشاغل یکسان در دستگاه‌های مختلف، تدوین و اجرایی کند. سرعت در انجام کار و لحاظ اقتضائات یک نظام عادلانه و جامع پرداخت از تاکیدات رئیس جمهور در انجام این ماموریت بود.
آیت‌الله رئیسی در ادامه ضمن قدردانی از گزارش اقدامات وزارت راه و شهرسازی درباره اجرای پروژه‌های عظیم جاده‌ای و ریلی در نقاط مختلف کشور، تسریع در اجرای طرح مهم مواصلاتی جلفا به آق‌بند و همکاری همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه با وزارت راه و شهرسازی را خواستار شد.
رئیس جمهور در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، روز مادران و همسران شهدا را که صبورانه در برابر مصیب فراق عزیزان‌شان بردباری کردند، گرامیداشت و توفیق پاسداشت خون مطهر شهیدان به ویژه شهید عزیز مقاومت «سید رضی موسوی» را برای همگان از خداوند متعال مسالت کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :