19 دی: همزمان با برگزاری امتحانات دانش­‌آموزان در سطح کشور، شبکه شاد هشت هزار ویدئوهای آموزشی پایه اول تا دوازدهم، یادگیری آسان و مرور دروس مختلف را برای دانش‌­آموزان فراهم کرده است.
به گزارش شبکه شاد، دانش‌آموزان پایه‌های مختلف که نیازمند مرور دروس و یادگیری سرفصل‌های مختلف هستند، می‌توانند از صفحه اصلی نرم‌افزار شاد، بخش فیلم آموزشی را انتخاب کنند و بدون هیچگونه محدودیتی، ویدئوهای آموزشی مرتبط با پایه و درس مورد نظر خود را انتخاب و تماشا کنند. این ویدئوها بر اساس سرفصل‌های درسی تهیه شده‌ است تا دانش‌آموزان بتوانند به راحتی و در زمان مناسب به مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشند.
بخش ویدئو (VOD) از امکانات نسخه جدید شاد، در راستای عدالت آموزشی در اختیار نظام آموزشی کشور قرار دارد؛ بر همین اساس، بیش از سه هزار محتوای آموزشی توسط وزارت آموزش و پرورش در شبکه شاد بارگذاری و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.
همچنین بر اساس مصوبه شماره ۱۰۴۲۸۲ تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۰ شورای عالی فضای مجازی، بیش از پنج هزار محتوای آموزشی سایر موسسات آموزشی معتبر و مورد تایید آموزش و پرورش در قالب خدمات افزوده شاد در بخش «فیلم آموزشی» و با ترافیک تمام بها در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.
براساس این گزارش، کاربران می‌توانند جدیدترین نسخه نرم‌افزار شاد را از منابع معتبر مانند سایت رسمی شاد به نشانی Shad.ir، کافه بازار یا مایکت دریافت و نصب کنند.

  • نویسنده :
  • منبع :