19 دی: معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: سربازان ورزشکارحرفه‌ای در حین خدمت صرفا مجاز به اشتغال و عضویت در تیم‌های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم‌های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم‌های غیرنظامی ندارند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، حسین زاهدی اظهارکرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کل نیروهای مسلح، سربازان ورزشکارحرفه ای در حین خدمت صرفا مجاز به اشتغال و عضویت در تیم های ورزشی نیروهای مسلح بوده و هیچ یک از تیم های ورزشی نظامی مجوز انتقال یا واگذاری این دسته از ورزشکاران را به سایر تیم های غیر نظامی ندارند.
وی گفت: در روزهای اخیر در یکی از برنامه های ورزشی صداوسیما اظهارات غیر واقعی مبنی بر واگذاری سربازان ورزشکار به تیم های غیرنظامی و واریز مبلغ قراردادها به حساب سازمان وظیفه عمومی درگذشته بیان شد.
این مقام مسئول در سازمان وظیفه عمومی با تکذیب این اظهارات تاکید کرد: تاکنون هیچ گونه مجوزی برای انتقال سربازان ورزشکار تیم های نظامی به تیم های غیرنظامی صادر نشده و به تبع آن هیچ گونه نقل و انتقال مالی نیز صورت نگرفته است.
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی فراجا در ادامه گفت: انتشار این گونه اظهارت غیر واقع علیرغم اینکه موجب تزریق اطلاعات غلط به جامعه می شود، انحراف در افکارعمومی و گمراهی جوانان در برنامه ریزی برای آینده شان را به همراه خواهد داشت.

  • نویسنده :
  • منبع :