19 دی: پیکر سردار شهید سید رضی موسوی از فرماندهان و مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از تشییع بر دستان مردم تهران در امام‌زاده صالح تجریش به خاک سپرده شد.

در این مراسم که با حضور سردار اسماعیل قاآنی و جمعی از فرماندهان سپاه برگزار شد پیکر سردار پاک شهید سید رضی موسوی در امامزاده صالح تجریش به خاک سپرده شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی صبح پنجشنبه با حضور خیل عظیم و پرشور مردم همیشه در صحنه، غیور و شهیدپرور در میدان آیینی امام حسین(ع) تهران با تلاوت قرآن کریم و بعد از آن با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران باسابقه سپاه روز دوشنبه چهارم دی ۱۴۰۲ در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

پیکر این شهید پیش از انتقال به ایران در حرم های حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما طواف داده شده و سپس به عراق منتقل شد و در شهر نجف اشرف و در بارگاه ملکوتی حضرت علی(ع) تشییع شده بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنج‌شنبه با حضور در کنار پیکر سردار شهید سید رضی و قرائت فاتحه، بر پیکر آن شهید سرافراز نماز اقامه کردند. رهبر انقلاب با تسلیت به خانواده شهید و قدردانی از جهاد خستگی ناپذیر شهید سیدرضی موسوی برای این شهید همنشینی با اوصیاء و اولیاء الهی و علو درجات مسئلت کردند.



  • نویسنده :
  • منبع :