19 دی: سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: در مرحله دوم قرعه کشی اتصال متقاضیان مسکن به پروژه شهرک پرنیان، یک‌هزار و ۲۳۲ نفر به قید قرعه انتخاب و وضعیت پروفایل‌شان به افتتاح حساب تغییر می‌کند.
به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی قم، مهران اسدی اظهار کرد: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتر پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع)قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث می‌شود.
وی افزود: در فاز اول با ۵۵۵ هکتار مساحت، هفت هزار و ۵۰۰ متقاضی در ۲ سایت به ترتیب ۱۷۵ و ۳۵۰ هکتاری زمین به آنان تخصیص می‌یابد که در مرحله نخست قرعه کشی یک‌هزار و ۱۳۵ متقاضی و یک‌هزار و ۵۰۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت به پروژه شهرک پرنیان متصل شدند.
اسدی در خصوص مرحله دوم قرعه کشی توضیح داد: به تازگی قرعه کشی بخش دوم شهرک انجام شده و مراحل افتتاح حساب و سپس تخصیص پروژه برای یک‌هزار و ۲۳۲ متقاضی نهضت ملی در پروفایل آنان در دست انجام است.
وی گفت: با توجه به ظرفیت مناسب اراضی این شهرک و توسعه آتی آن، پاسخگوی نیاز شهر قم و متقاضیان ثبت نام کرده خواهد بود.
به گفته سرپرست مسکن و ساختمان راه و شهرسازی قم قطعات این شهرک به صورت اراضی ۲۰۰ متر مربعی برای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و اراضی ۳۰۰ مترمربعی برای متقاضیان نهضت در نظر گرفته شده است.
اسدی با اشاره به تنوع در شکل ساخت توضیح داد: متقاضیان نهضت ملی مسکن می‌توانند در قالب دریافت زمین انفرادی، خود اقدام به ساخت و ساز نمایند.
وی در پایان گفت: برای متقاضیانی که درخواست دریافت زمین انفرادی داشته‌اند طی چند ماه آتی مراحل دریافت مدارک و برگه واگذاری زمین انجام خواهد شد.

  • نویسنده :
  • منبع :