19 دی: معاون اجرایی رئیس جمهور از قرارداد با یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده ورزشگاه چینی سخن گفت و افزود: با شرکت معتبر چینی که در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ ورزشگاه ساخته، به نحوی قرارداد بستیم تا با مشارکت شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه طراحی و ساخت، در ساخت ورزشگاه در تهران همکاری کند.
محسن منصوری در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران، گفت: رییس‌جمهور بعد از بازگشت از سفر خارجی (ترکیه) در روزهای جمعه و شنبه به استان زنجان سفر می‌کند. در این سفر بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از تحویل بیش از ۵۸۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی و مسکن حمایتی به مردم استان زنجان خبر داد.
منصوری ادامه داد: رئیس جمهور در این سفر با مردم شهر زنجان دیدار و گفت‌وگو خواهند داشت و به یکی از شهرستان‌های استان سفر می‌کنند. در این سفر هشت واحد بزرگ صنعتی که از گذشته مشکل داشتند به همراه پروژه‌های بزرگ آب و فاضلاب وزارت نیرو از جمله آبگیری سد بلوبین در شهرستان ایجرود انجام و به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون اجرایی رییس‌جمهور با اشاره به ساخت ورزشگاه در تهران توسط چینی‌ها، گفت: با چینی‌ها در حوزه نفت و گاز تبادلات اقتصادی و تهاتر مالی داریم. در برخی پروژه‌های سنگین از نظر مالی، طرف ایرانی «نفت» می‌دهد و طرف چینی به ازای نفت تحویل شده، کار می‌کند.
منصوری از قرارداد با یکی از معتبرترین شرکت‌های سازنده ورزشگاه چینی سخن گفت و افزود: با شرکت معتبر چینی که در سراسر دنیا بیش از ۱۰۰ ورزشگاه ساخته، به نحوی قرارداد بستیم تا با مشارکت شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه طراحی و ساخت، در ساخت ورزشگاه در تهران همکاری کند.
وی ادامه داد: شرکت چینی صرفا به عنوان شرکتِ دست اول به خدمت گرفته شد تا ما از طریق تهاتر «نفت» بتوانیم نیازهای ارزی پروژه را تامین کنیم اما در همه سطوح اجرایی کار، شرکت‌های ایرانی میدان‌دار خواهند بود.
  • نویسنده :
  • منبع :