19 دی: دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور طی تماس تلفنی با همتای ایرانی خود تروریسم را تهدید مشترک پیش روی دوهمسایه دانست و بر اقدامات موثر علیه آن تاکید کرد.

به‌ گزارش روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، جلیل عباس جیلانی طی گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، به نمایندگی از دولت و مردم پاکستان در این برهه غم و اندوه با ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وی جان باختن ده‌ها نفر از انسان‌های بی گناه در ایران درپی انفجارهای تروریستی در کرمان را به امیرعبداللهیان تسلیت گفت و حادثه تروریستی روز گذشته را به شدت محکوم کرد.

وزیر امور خارجه پاکستان تروریسم را تهدید مشترک پیش روی تهران و اسلام‌آباد دانست و بر اقدامات موثر علیه این پدیده شوم تاکید کرد. 

عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان نیز طی پیامی ضمن محکومیت انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت تعداد زیادی از شهروندان ایرانی در این جنایت را به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت 

رئیس و نایب رییس مجلس سنای پاکستان نیز در پیام های جداگانه، انفجارهای تروریستی در گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و اعلام کردند که عاملان این جنایت ضدبشری باید به اشد مجازات برسند.

  • نویسنده :
  • منبع :