19 دی: هزاران نفر از نمازگزاران جمعه قم در محکومیت حادثه کرمان از مصلای قدس تا چهارراه شهدا راهپیمایی کردند.
مردم انقلابی شهر مقدس قم پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اقدام تروریستی جنایتکاران داعش در به شهادت رساندن جمع زیادی از زائران مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر گلزر شهدای کرمان را محکوم کردند.
این راهپیمایی از محل مصلای قدس شهر قم و میدان جانبازان آغاز شد و تا چهارراه شهدا ادامه داشت.
راهپیمایان در این مراسم تصاویری از رهبر معظم انقلاب و حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند و پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان نیز در دست راهپیمایان به چشم می‌خورد.
مردم قم در این حرکت با سردادن شعارهایی مانند «ماییم و جنگ با دیو از غزه تا تل‌آویو»، «مثلث شوم و پلید ابلیس آمریکا و اسراییل و انگلیس»، «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر تروریست، مرگ بر منافق»، «وصیت تمامی شهیدان پیروی از رهبری است و قرآن»، «میثاق با شهیدان میثاق با امام است اطاعت از رهبری حفظ خط امام است»، «سپاه‌ پاسداران انتقام» و «راه حاج قاسم ادامه دارد» ضمن همدردی با خانواده های معظم شهدا، خواستار انتقام گرفتن از خون پاک شهدای حادثه تروریستی کرمان شدند و اقدام های رژیم کودک کش صهیونیستی در شهادت هزاران نفر از مردم بیگناه غزه را محکوم کردند.
در بخشی از مسیر راهپیمایی ماکت سنگ مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعبیه شده بود که راهپیمایان در کنار آن عکس یادگاری ثبت می کردند.
راهپیمایی مردم قم در چهارراه بیمارستان با قرائت قطعنامه به پایان رسید.
آیت الله سعیدی امام جمعه قم نیز در خطبه های نماز جمعه گفت: این حادثه نشان از ضعف‌، ناتوانی و سردرگمی دشمنان کور دل ملت ایران است و ملت ما از ابتدای انقلاب تاکنون با اینگونه حوادث مواجه بودند و هیچ گاه احساس شکست نکردند و هر بار با عزم بیشتری به راه خود ادامه دادند.
وی افزود: ملت ما از دشمنان خود و مزدوران داعشی انتظاری بیشتر از این ندارند چرا که این دشمنان اسلام و صهیونیست ها، مردم بی گناه را از غزه تا کرمان به خاک و خون می کشند و دنیا و آمریکا امروز همچنان حامی اسراییل است.
آیت الله سعیدی افزود: مردم از مسوولان انتظار دارند که به این دشمنان کودک کش پاسخ کوبنده و عبرت آموز دهند.
وی ادامه داد: دنیای استکبار نه تنها از حاج قاسم، بلکه از زائران حاج قاسم نیز هراس دارند، اما بدانند یاران حاج قاسم بدون هراسی آماده گرفتن انتقام از مزدوران آنان هستند.
  • نویسنده :
  • منبع :