19 دی: سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در انتخابات خبرگان فعال است و ما هم در جبهه از فهرست جامعتین حمایت می‌کنیم.
«سید کمال‌الدین سجادی» سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره اینکه آیا جبهه پیروان فهرست انتخاباتی خود را به شورای وحدت معرفی کرده است؟ گفت: در حال معرفی هستیم. اسامی از احزاب دریافت و به شورای وحدت ارسال خواهد شد و آنها هم براساس شاخص‌ها و معیارهایی که تهیه و تدوین کرده‌اند، بررسی‌ برای فهرست انتخاباتی را انجام خواهند داد.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی فهرست نهایی خود را به شورای وحدت تقدیم می‌کنید؟، افزود: باید چند جلسه دیگر برگزار کنیم تا احزابِ عضو، اسامی و روزمه‌های خود از کاندیداها را جمع‌آوری و برای ما ارسال کنند، پس از آنکه جمع‌آوری شد به شورا ارسال می‌کنیم.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درخصوص اینکه چه تعدادی از اعضای جبهه پیروان در انتخابات مجلس ثبت نام کرده‌اند؟، اظهار کرد: تعدادی ثبت نام کرده‌اند و از دبیران کل احزاب هم برخی نامزد شده‌اند.
سجادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا احتمال می‌رود «محمد رضا باهنر» از انتخابات مجلس دوازدهم کناره گیری کند؟، تصریح کرد: موضع‌گیری جدیدی از سوی او مطرح نشده است. قبلا گفته بود دنبال این هستم که بتوانم کناره گیری کنم اما به تازگی تصمیم جدیدی را اعلام نکرده است و فعلا در صحنه انتخابات حضور دارد.
وی درباره اینکه برنامه جبهه پیروان در انتخابات خبرگان رهبری چیست؟، گفت: از آنجا که مجتهدین کاندیدای انتخابات خبرگان هستند، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیشتر در این زمینه بحث و بررسی می‌کند و احزاب ورودی ندارند. ما هم در جبهه از فهرست جامعتین در انتخابات خبرگان حمایت می‌کنیم.

  • نویسنده :
  • منبع :