19 دی: یکی از بزرگترین باندهای توزیع مواد مخدر ماری‌جوانا، خشخاش و تریاک شناسایی و منهدم شدند.

حوالی ساعت 23 سه‌شنبه شب 19 دی ماه جاری، معاونت عملیات بسیج حوزه 107 بیت المقدس با مشکوک شدن به یک خودروی 405 نقره‌ای دستور توقف داده و عوامل عملیاتی حاضر در تور ایست و بازرسی اقدام به بررسی خودرو کردند که پس از مشکوک شدن و بررسی دقیقتر متوجه جاساز درون خودرو شده و از درون جاساز داخل صندوق عقب خودرو مقدار بسیار زیادی ماده مخدر ماریجوانا با حجمی نزدیک به 9 کیلوگرم کشف کردند.

دقایقی پس از دستگیری راننده خودرو و ضبط مواد مخدر با هوشیاری عوامل معاونت حفاظت اطلاعات این حوزه بسیج، خودرویی که قرار بود این محموله مواد مخدر را تحویل بگیرد شناسایی و نفرات آن دستگیر شدند و بعد از تحقیقات اولیه ارتباط بین این دو خودرو مسجل و گزارش آن تهیه و تنظیم شد.

پس از بازجویی و تحقیقات اولیه توسط عوامل حفاظت و اطلاعات، متهمین در ساعت 2 بامداد تحویل عوامل کلانتری 134 شهرک قدس داده شدند تا پرونده آنها تشکیل و تحویل به مراجع  قضایی داده شود.

بعد از تحقیقات اولیه، مشخص شد که این تیم یکی از بزرگترین مزرعه‌های کاشت خشخاش و ماریجوانا را در غرب کشور داشته و در مقاطع منظم، این مواد مخدر را در تهران به دست نفرات اصلی و صاحب مزرعه رسانده تا بعد از فروش به فروشندگان و توزیع‌کنندگان منطقه‌ای و محلی در تهران در نهایت این مواد مخدر به دست مصرف‌کنندگان برسد.

  • نویسنده :
  • منبع :