19 دی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به بازداشت و اخراج «سگیو یهزکل» فوتبالیست صهیونیست شاغل در سوپر لیگ ترکیه، آنکارا را به نفاق و اجبار متهم کرد.
به گزارش از العربی الجدید، به دنبال بازداشت این فوتبالیست صهیونیست در ترکیه به دلیل تقدیم گل به اسرای رژیم اشغالگر در غزه و سپس آزادی وی، یواو گالانت وزیر جنگ این رژیم گفت: ترکیه با اقداماتش به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی بازوی اجرایی جنبش حماس است.
گالانت در ادامه ترکیه را به نفاق و اجبار متهم کرد و مدعی شد که رژیم صهیونیستی اولین طرفی بوده است که در زلزله سال گذشته در ترکیه، به آن کشور کمک کرده است.
این در حالی است که بنا به گزارش رسانه ها، «سگیو یهزکل» فوتبالیست صهیونیست که در سوپر لیگ ترکیه بازی می‌کند، پس از تقدیم گل خود به اسرای صهیونیست در غزه، مورد بازجویی قرار گرفت و از این کشور اخراج شد.
رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این بازیکن فوتبال پس از بازداشت، اخراج شده و به سرزمین‌های اشغالی باز خواهد گشت.
یهزکل پس از گلزنی دیشب برای آنتالیا اسپور، نوشته «۱۰۰ روز، ۱۰/۷» را روی مچ دست خود نشان داد، که گفته می‌شود به صدمین روز عملیات الاقصی اشاره می‌کند.
وزیر دادگستری ترکیه، سگیو یهزکل را به «تحریک عمومی مردم به نفرت و خصومت» و «حمایت از کشتار مردم غزه توسط رژیم اسرائیل» متهم و حکم بازداشتش را صادر کرد.
باشگاه آنتالیا اسپور هم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین قراردادش با این بازیکن را فسخ و اعلام کرد که از سوپر لیگ ترکیه اخراج می‌شود.


  • نویسنده :
  • منبع :