19 دی: وزیر کشور گفت: تمامی مسائل و موضوعات امنیتی در جریان برگزاری انتخابات تحت کنترل و مراقبت قرار می‌گیرند و هیچ مشکلی در تامین امنیت برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.
احمد وحیدی وزیر کشور امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری تروریست‌های کرمان، گفت: ملیت یکی از تروریست‌ها تاجیکی بود و درباره هویت تروریست دیگر نیز در حال بررسی هستیم و به احتمال زیاد آن فرد هم تاجیکی است.
وی تاکید کرد: در محل برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان، امنیت خوبی پیش بینی شده بود و دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی تمامی اقدامات لازم را برای تامین امنیت مراسم انجام شده بودند. تروریست‌ها نتوانستند در محل برگزاری مراسم اقدامات تروریستی خود را انجام دهند بلکه در خیابان و محل عبور و مرور عمومی این اقدام را انجام دادند.
وحیدی افزود: درباره تامین امنیت شعبه‌های اخذ رای در انتخابات مجلس نیز ستاد امنیت انتخابات مرتبا موضوعات را با حضور دستگاه‌های مختلف بررسی می‌کنند.
وزیر کشور ادامه داد: تمامی مسائل و موضوعات امنیتی در جریان برگزاری انتخابات تحت کنترل و مراقبت قرار می‌گیرند و هیچ مشکلی در تامین امنیت برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.
  • نویسنده :
  • منبع :