19 دی: دبیر ستاد مردمی اجتماعات مهدوی از برگزاری گردهمایی موکب داران و فعالان مردمی برگزاری جشن های نیمه شعبان از ۱۰ استان و بیش از ۸ ملیت با همکاری مسجد مقدس جمکران خبر داد.
میثم غفوری در حاشیه گردهمایی مسؤولان مواکب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این گردهمایی یک روزه در دو بخش برگزار می‌شود که در بخش اول، کارگاه‌های توانمندسازی مسؤولان موکب ها در زمینه‌های اجرایی، ایمنی و امنیتی و بهداشتی و همچنین کارگاه‌های مباحث فرهنگی اجتماعی ویژه مسؤولان فرهنگی و موضوعات مرتبط با رسانه و فضای مجازی برای مسؤولان رسانه‌ای این موکب ها برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: انتقال تجربیات بین موکب داران از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است و مسؤولان امنیتی، بهداشتی و اجرایی استان را نیز برای ارائه نکات تخصصی به این گردهمایی دعوت کردیم.
دبیر ستاد مردمی اجتماعات مهدوی با اشاره به اینکه از ۱۰ استان و بیش از ۸ ملیت موکب داران در این گردهمایی حضور دارند، گفت: بخش دوم برنامه با حضور و سخنرانی تولیت مسجد مقدس جمکران و مسؤولان استان و همچنین تجلیل از فعالان مردمی نیمه شعبان در بخش‌های مواکب، پیاده روی سه شنبه‌ها در بلوار پیامبر اعظم (ص) و اسکان زائرین به اجرا خواهد رسید.

  • نویسنده :
  • منبع :