19 دی: هدایای رهبر معظم انقلاب به مدال آوران کرمانشاهی در هانگژو با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه پیش از اقامه خطبه‌های نماز جمعه به این ورزشکاران تقئیم شد.
آئین اهدای هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان و مدال آوران استان کرمانشاه در مسابقات آسیایی هانگژو چین ظهر جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در مسجد جامع مرکز استان برگزار شد.
در این آئین که پیش از نماز جمعه و در حضور نمازگزاران کرمانشاهی برگزار شد، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و مدیرکل ورزش و جوانان استان هدایای ارسالی رهبر معظم انقلاب به پنج مدال آور استان در بازی‌های آسیایی هانگژو چین اهدا شد.
ورزشکاران کرمانشاهی در رقابت‌های آسیایی هانگژو خوش درخشیدند و موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ (۲ طلا و سه نقره) شدند.
در بازی‌های آسیایی آرین سلیمی در رشته تکواندو و در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو هم هرمز صیدی در رشته پرتاب نیزه، یاسین خسروی در رشته پرتاب وزنه، شهلا بهروزی راد در رشته پاراکانو قایقرانی و مسعود امامی در رشته والیبال نشسته مدال آوران کرمانشاهی در این رقابت‌ها بودند.
هرمز صیدی مدالش را تقدیم مردم مظلوم فلسطین و غزه کرده است و با توجه به عدم حضور آرین سلیمی در استان، پدر وی هدیه رهبر معظم انقلاب را دریافت کرد و هدیه خانم بهروزی هم توسط خواهرش دریافت شد.

  • نویسنده :
  • منبع :