19 دی: رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام تاریخ ۲۵ بهمن برای تغییرحوزه انتخابیه داوطلبان تاییدصلاحیت شده مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان برای یک مرتبه امکان‌پذیر است.
رحمان جلالی صبح شنبه در ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به ۶ هفته باقیمانده تا برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمام عوامل اجرایی ستاد انتخابات استان در بهمن ماه خبر داد.
وی ادامه داد: همچنین سه مانور برای آمادگی بیشتر اعضای ستادهای انتخابات استان و بررسی و بیان نکات تکمیلی در روزهای ۸ و ۱۸ و ۲۹ بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در خصوص روند تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: داوطلبانی که صلاحیت آنها تأیید شده است، می‌توانند تا تاریخ ۲۵ بهمن با مراجعه به ستاد انتخابات کشور و یا فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه، درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را تحویل دهند.
جلالی با تاکید بر اینکه تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان تأیید صلاحیت شده فقط برای یک مرتبه امکان‌پذیر است، تصریح کرد: این درخواست در فرآیند پنج روزه توسط هیأت‌های اجرایی و نظارت مقصد مورد بررسی قرار می‌گیرد و به شورای نگهبان اعلام می‌شود که شورای نگهبان نیز در موعد مقرر نتیجه را وزارت کشور اعلام می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: مجموع شعب اخذ رأی استان کرمان ۲ هزار و ۴۳۷ صندوق است که اطلس امنیتی و زیرساختی آنها آماده شده است.
وی ادامه داد: اکثر فرآیندهای برگزاری انتخابات، الکترونیکی است که بررسی‌ها صورت گرفته و مشکلی در بحث برگزاری انتخابات نداریم.
گفتنی است، در ارتباط تصویری ستاد انتخابات وزارت کشور با ستادهای استانی، آخرین تدابیر و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های امنیتی، اجرایی، زیرساختی و آی‌تی بررسی شد.
  • نویسنده :
  • منبع :