19 دی: کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت دوشنبه، شاهد بارش باران و برف در استان خواهیم بود.
مهران حیدری بنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی تا روز چهارشنبه به طور متناوب در استان قم ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این که بارش ها در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می شود گفت: بیشترین فعالیت بارشی در روز سه شنبه صورت می گیرد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اظهار داشت: با فعال شدن سامانه بارشی شاهد کاهش ۶ درجه‌ای دمای هوا خواهیم بود؛ به طوری که حداکثر دما از ۱۹ درجه سانتیگراد در روز دوشنبه به ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر در روز سه شنبه و چهارشنبه می‌رسد.
وی با اشاره به این که آسمان استان قم طی امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد آرام پیش بینی می شود افزود: طی سه روز آینده روند افزایش دما پیش بینی می شود اما از اواخر وقت روز دوشنبه تا آخر هفته روند کاهش دما را خواهیم داشت.
حیدری، کمینه دمای هوای امروز استان قم را ۳.۴ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: کمیته دما روز یکشنبه پنج درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه هشت درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
وی بیشینه دمای هوای قم طی امروز، فردا و پس فردا را به ترتیب ۱۶، ۲۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

  • نویسنده :
  • منبع :