19 دی: نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید موضوع ادعای مطرح شده مبنی بر دریافت سکه از سوی یک نماینده و یا نمایندگان با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
کیومرث سرمدی در جلسه علنی عصر امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اطلاعات گفت: دشمن در آستانه برگزاری انتخابات به دنبال ناامید کردن مردم است، در شهرستان اسدآباد در طول یکسال گذشته در فضای مجازی عده‌ای با تشویش اذهان با فحاشی و توهین ایثارگران آبرومند و خانواده‌های شهدا و مسئولین را مورد تهمت قرار می‌دهند و هر کسی که تلاش می‌کند تنور انتخابات را گرم کند مورد هتک حرمت قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: این موضوع یک‌سال است ادامه دارد لذا لازم است وزیر اطلاعات به این موضوع ورود کند چون سرنخ این کارها مشخص است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به هیات رئیسه اظهار کرد: تهمتی به نمایندگان زده شده است مبنی بر این‌که ۱۴۰ سکه در قالب رشوه به نماینده و یا نمایندگان داده شده است، این اتهام را فردی بیان کرده که ادعای اطلاع کامل از قضیه را دارد.
سرمدی اضافه کرد: وقتی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بحث خودروهای شاسی‌بلند را شفاف نکرد اکنون کار به جایی می‌رسد که اتهاماتی همچون دریافت رشوه و سکه به نمایندگان می‌زنند. لازم است هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی برای دفاع از شأن و حیثیت نمایندگان به این موضوع ورود کنند.

«در مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته و تایید صلاحیت شده است.» این عباراتی است که علی‌اکبر رائفی‌پور که حتی چهره‌های اصولگرای مجلس یازدهم هم با طعنه او را «مرد همه‌چیزدان» خطاب می‌کنند در پخش زنده شبکه افق به عنوان ارگان رسانه‌ای جبهه پایداری در صدا و سیما مطرح کرده است.


  • نویسنده :
  • منبع :