19 دی: آیین باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر ۲ تَن از شهیدان حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه عصر سه‌شنبه با حضور قشرهای مختلف مردم ، مسئولان و شخصیت‌ها مذهبی ، نظامی و انتظامی در قم برگزار شد.
پیکرهای مطهر شهیدان علی آقازاده‌ نژاد و سعید کریمی پس از ورود به حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه‌(س) و استقبال گرم و پرشور مردم و زائران، گرداگرد مضجع شریف و نورانی بانوی کرامت طواف داده شد.
در ادامه این آیین که با ذکر مصیبت و قرائت دل‌نوشته فرزندان این شهیدان مدافع حرم زینب (س) همراه بود، آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم نماز بر پیکر شهدا اقامه کرد و سپس پیکرهای مطهر بر دوش مردم شهید پرور، مومن و انقلابی شهر مقدس قم به سمت گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) تشییع و در کنار مزار دیگر همرزمان شهیدشان آرام گرفتند.
زنان، مردان و جوانان مشایعت‌کننده پیکرهای این شهدای گلگون کفن در حالیکه تمثال‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، پرچم‌های جمهوری اسلامی و نمادهای محور مقاومت را در دست داشتند، با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، لبیک یا زینب(س) و لبیک یا حسین(س) ضمن حمایت قاطعانه از مظلومان تحت ستم در غزه و سایر کشورهای منطقه، اوج خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
‌سی‌ام دی‌ماه در پی اقدام متجاوزانه رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی در حمله هوایی به دمشق چهار تَن از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم و تعدادی از نیروهای سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهیدان حجت‌الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی چهار شهید ایرانی این حمله تروریستی بودند که شهیدان سعید کریمی و علی آقازاده‌نژاد اهل قم هستند.
شهید علی آقازاده نژاد متولد سال ۱۳۵۹ در قم بود و از سال ۱۳۷۹ به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد.
این شهید مدافع حرم که برادر دو شهید جنگ تحمیلی نیز بود، در طول دوران خدمت خود، در دفاع از شهر حلب سوریه رشادت‌ها و فداکاری‌های کم‌نظیری را به نمایش گذاشت.
  • نویسنده :
  • منبع :